POLSKI KACIK

Witam, witam i o zdrowie pytam!

Kochani! Pierwsze zapoznawcze video nadejszlo! Bardzo krociutko opowiadam o RAW FOOD, ale to tak na zachete. Chce Wam przyblizyc idee RAW i ukrasc Was z gotowanego/smazonego swiata choc na probe, badz dwie;-)

Za 5 dni nastepne video i mam nadzieje byc wypoczeta oraz wyedukowana!

Pliss, slijcie pytania i zyczenia:o czym mowic najwiecej, co wyjasnic. Zaraz pod video jest formularz kontaktowy-zapraszam-jak najbardziej mozna po polsku. Jesli jednak chcielibyscie zostawic info pod angielskim postem-piszcie po angielsku, ladnie prosze;-)

Dzis slonce swieci mocno,ale trabia w radio o tornado-w co nie wierze, w co watpie alez owszem BARDZO, poniewaz Hameryka jest wilgachnie wystraszonym krajem;-)

Duzo radosci, odwagi, usmiechu-Rawvolta!

p.s. Oczy podkrazone sa efektem czytania do rana 😉

p.s. Moj angielski tez jest intuicyjny.. Jestem rocznik 77′, kiedy to nikt nie proponowal lekcji z anglika (jeden rok w liceum). Bylam niemieckojezyczna, a angielski przychodzi do mnie z ksiazek, plyt i teraz pobytu od 2,5 roku w WISkansin (WI);-). Uczyc sie wiec!!Czytac!!!;-)

24 Responses to “POLSKI KACIK”

  1. chomik July 10, 2007 at 8:26 pm #

    Chomik tez pozdrawia 🙂 Pomysł z video-blogiem super – obejrzałam już produkcję mleka – i jak tylko wrócę z urlopu kupuję sokowirowke i bede robic (Luby jest przerazony – powiedzial ze swir jestem 😉 ). Baw sie dobrze na workshopie i czekamy na relacje po powrocie. Ja za 3 dni wybywam na wyraj w dzicz do sierpnia – wiec do uslyszenia in augst 🙂

    BTW macie tam gigantyczne truskawki w usa;)

    hugs 🙂

    p.s. milo Cie zobaczyc choc via video:)

  2. rawvolta July 11, 2007 at 3:08 am #

    Chomiczku Najdrozszy!
    Alez ja sie ciesze, ze mamy internet na swiecie..
    Czasem mam ochote go kopnac, bo zabiera mnie zyciu, ale zaraz pozniej czynie poklony dziekczynne!
    Dziekuje za Ciebie i comment-jak zawsze cieplo.
    Zycze Ci wiec , zebys tak jak ja dzikusowala na maksa!
    Your henna girl***

  3. Anna July 25, 2007 at 9:30 pm #

    Hiya,
    Pozdrawiam serdecznie. Ale mnie ucieszylas swoim video. W moich poszukiwaniach na temat raw food na youtube nie znalazlam dotychczas nic po polsku.
    O witarianizmie slyszalam juz bardzo dawno w Polsce ale nie bylam wtedy gotowa by wchlonac ten temat. Dlugo jestem wegetarianka, od niedawna veganka z nastawieniem na raw.
    Walcze z pokusami przetworzonego jedzenia i powiem nie jest latwo mi sie przestawic, zwlaszcza nie jest latwo kiedy wszyscy w okolo mnie jedza tradycjonalne gotowane posilki.
    W pracy rowniez ludziska patrza na mnie jak na zjawisko kiedy wyciagam swoj lunchbox z kielkami i inna surowizna.
    Niektore warzywka i owocki sa trudno dostepne i drogie, zwlaszcza te organic. Ja choduje kielki i mam swoj maly zielony ogrodek na oknie 😉
    Stronki jak twoja sa duza inspisacja, tak trzymaj i czekam na dalsze video oraz newsy.
    Pozdrawiam ze Szkocji.
    Anna

  4. rawvolta July 25, 2007 at 9:55 pm #

    Aniu!!!!!!!!!!!!!!
    Dziekuje za maila!
    Straszecznie sie ciesze, ze “walczysz z pokusami”, bo to jest, moja Kochana, spora walka na poczatku-jesli jestes “really into RAW” wiesz, ze gotowane jedzenie JEST forma uzaleznienia. JEST UZALEZNIENIEM-dlatego ludziom tak CIEZKO ZACZAC BYC TYLKO NA RAW.
    Powiem tak-WARTO!CHOLERNIE WARTO!NIE MA INNEJ MOZLIWOSCI!;-)-i zycze Ci sil i determinacji i milosci, ktora poniesiesz do ludzi, bo-widzisz-czasem ludziska nie chca sluchac,a czasem sie po prostu boja zmian, ale jak dasz im szanse i poswiecisz troche czasu-bija sie o spotkanie z Toba/Mna, zeby sie zainspirowac, nauczyc.
    Tak sadze-jesli jestes na tropie;-)-rozgladaj sie wokol, nie naciskaj nikogo, ucz sie , ale byc moze tez podsun paru przyjaciolom pieknego smoothiesa!
    Nie wiem, jak w Szkocji (mam tam znjomych-pozdrawiam Agnieszke z Moniuszki-JAWOR!!;-)), ale na pewno WSZEDZIE DA SIE zyc zdrowo i radosnie. Mowia (Native Americans i nie tylko), ze czlowiek znajdzie wszystko, czego mu potrzeba do zycia w promieniu 5 mil! Jasne, zanieczyszczenia srodowiska juz nam tego pozywienia nie zapewniaja, ale organic i superfoodsy TAK!
    Swiat sie zmienia, wiruje, osobiscie JESTEM NOWONARODZONA i mentalnie i fizycznie!
    Trzymaj sie, bo jesli jestes na tej sciezce-oznacza to tylko tyle, ze JUZ DAWNO NA NIEJ BYLAS, tylko teraz ja ciosasz jak drewienko.
    Zycze Zdrowia i obiecuje pisac wiecej.
    ps Obecnie jestem totalnie zajeta, stad zastoj;-)
    p.s.Goji, dziewczna , ktora podrozuje z Davidem Wolfem mowi ot tak: WSZYSTKO CO JEM JEST SUPERFOOD-sem.;-)
    WHY NOT!!!?????????????????????????;-)))))))))))))

  5. vegan earth August 23, 2007 at 1:42 am #

    Hej! swietny pomysl z video blogiem! raw food interesuje sie od jakiegos roku i zaczelem probowac isc ta droga. Przez ostatnie kilka miesiecy jem glownie owoce, orzechy i szejki z superfoodsami jak spirulina, barly grass, goji berries, hemp seeds, itp – odrazu mowie ze czuje sie swietnie, o wiele lepiej niz przed (jestem weganinem od 13 lat, tez sie czulem swietnie ale nie tak jak po raw) Moj problem polega na tym ze bardzo trudno mi sie przestawic calkowicie na raw w 100%, zawsze cos zjem przerobionego, bo albo jestem glodny i szybko chce sie czyms “napchac” albo poprostu nie mam pomyslu jak szybko cos smacznego przygotowac jak zaplanowac sobie posilki, co kupic w sklepie/ na targu zeby bylo swieze na nastepne dni…itp. Mam nadzieje ze twoje videosy naucza mnie czegos i bardziej zmotywuja do dzialania, juz te krotkie wideo o robieniu mleka otworzylo mi bardziej oczy na cala sprawe!
    Tak jak mowisz innej drogi nie ma! Raw bedzie dieta ludzkosci w nowej epoce w ktora wkraczamy, ktora rozpocznie sie już za kilka lat, bedzie to tak zwany powrót do edenu… Pozdrawiam cie serdecznie z Londynu

  6. Andrzej August 30, 2007 at 9:29 am #

    Witaj Raw-Volta 🙂
    Życzę powodzenia w misji przybliżania światu idei raw-food
    to ciekawy i dobry pomysl video-blog
    wegetarianinem jestem od 19 lat, a od 13 lat eksperymentuję z frutarianizmem/witarianizmem, i wiem, że nie ma innej drogi jak surowa dieta
    serdeczne pozdrowienia z Gdańska
    Bywaj:)

  7. rawvolta August 30, 2007 at 5:11 pm #

    wszystkim BARDZO DZIEKUJE I ZCZE POWODZENIA!!!!!!!!
    jestem w kociolku swiata: przeprowadzka, zmiana pracy, nowe miejsca, ludzie, kwiaty…TrzYmajcie kciuki!!I urodziny nadchodza!!L.A.!!!!!!!!!!!!!!!LECE!!!!;-)
    RAW FOOD-MY LOVE;-))))))))))

  8. Kuba August 31, 2007 at 11:17 am #

    Wydaje mi sie, ze to byla wielka improwizacja, podoba mi sie jak slinka cieknie na widok trawy zielonej… 🙂
    Kadr jest piekny. Bardzo milo bylo Cie zobaczyc.

    Czyli gotowanie zastapic modyfikowaniem ?
    Brzmi bardzo nowoczesnie, chyba zyskalas wiernego padawana.

  9. Harmony August 31, 2007 at 3:27 pm #

    Witaj RAWVOLTA:-)

    Super, że w końcu POLKA osoba z naszych stron zajmuje się rawfood, oby tak dalej .
    Będę odwiedzać Twego bloga:)
    Więcej przepisów proszę;)

    U nas w Polsce niestety rawfood, naturalne odżywianie, nie jest obecne, to przykre.

    Ja na tą drogą kroczę, człowiek łączy się z Naturą, integralną częścią NAS, osoby, które odżywiają się naturalnie, odczuwają najsubtelniejsze wibracje.

    Natura obdarzyła Nas we wszystko, co jest Nam potrzebne, a ludzie zaczęli modyfikować, zmieniać, ale to właśnie prostota jest PIĘKNA, mając tyle bogactw, jakie ofiaruje Nam Przyroda, może wyczarować przepyszne potrawy,
    Wystarczy się rozejrzeć ile roślin jest wokół Nas, ile dziko rosnących,
    Mam nadzieję, że w Polsce ludzie również zaczną kroczyć drogą harmonii i polepszać swoje zdrowie, zdrowie innych, dbając o Przyrodę:)

    Pokłony w Twoją stronę VOLTA:)

    Pozdrawiam cieplutko.
    Harmony

  10. poli September 12, 2007 at 10:43 am #

    Witam Kochana.
    Jak zwykle promieniejesz. Ech, służy Ci służy to myślenie o kondycji. Oczy jedzą od patrzenia tutaj. Pięknie Ci to wszystko działa, stale podglądam. Ja się na raw raczej chyba nie przestawię – dla mnie nie da się żyć bez np. serków. Widzę, że szukasz odkąd pojechałaś za Wielką Wodę. Myślę tu o Tobie w kąciku – odliczam do urodzin – będzie jakaś następna volta na 30stkę? Może w kierunku do Polski?:)Tu się (wbrew pozorom)da żyć;)Mocno Cię ściskam!

  11. Justyna October 25, 2007 at 3:15 pm #

    Witaj Marsjanko 🙂
    Milo cię znów zobaczyć po 2 latach.Chociaż to tylko filmik to aż mi sie cieplutko na serduszku zrobiło i przypomniałam sobie lato 2005 w Minocqle.
    Cieszę się że się rozwijasz i widzę że idzie ci to na zdrowie :)Gratuluje videobloga i czekam na dalsze częsci.
    Śle moc pozytywnej energii z Krainy Podziemnych Pomarańczy – Poznania
    Justyna

  12. neudia October 28, 2007 at 9:53 pm #

    Jestem 70% raw, ale na etapie przechodzenia na 100% – chetnie poznam wiecej ludzi ktorzy sa wielbicielami zdrowego stylu zycia. Mieszkam na slonecznej Florydzie i goraco pozdrawiam. Neudia@o2.pl

  13. mariusz November 4, 2007 at 10:33 pm #

    witaj marto poprostu jestem pod wrażeniem twojej osoby zawsze byłaś dużo ponad przeciętnością.videoblog super i chcemy więcej pozdrawiam cię gorąco mariusz łódz.pozdrowionka także od anki

  14. Marta January 7, 2008 at 11:55 pm #

    Nic sie nie zmienielas – pod kazdym wzgledem. Super po tylu latach znowu cie zobaczyc. Buziaczki

  15. Sunflower February 15, 2008 at 8:53 pm #

    Witaj Rawvolta 🙂
    jestem zafascynowana książkami dra Normana Walkera od którego wszystko sie zaczęło. David Wolf jest jego wspaniałym kontynuatorem i chętnie zgłębiłabym jego wiedzę. Ja poszłam nieco dalej – jestem równiez zafascynowana olejkami eterycznymi najwyższej terapeutycznej jakości (certyfikat AFNOR) ktore regulują i oczyszczają organizm jak nic na tym świecie a przy tym wyrzucają wszystkie brzydkie choroby – nawet te najgorsze. Do niedawna byłam samotną wyspą – teraz coraz większe grono osób przekonuje się że to jest najlepszy sposób na życie. Gratuluję Ci pomysłu i bardzo interesują mnie przepisy na super jedzonko. Serdecznie Cię pozdrawiam i pozdrawiam wszystkich którzy wybierają tą słoneczną stronę życia:) Chętnie też poznam ludzi którzy bez żalu odrzucają toksyny i chemię (zwłaszcza chemiczne kosmetyki brrrr) janinawroblewska@poczta.fm

  16. Monia July 27, 2008 at 9:06 pm #

    Witaj 🙂

    Fajna stronka i filmik. Surowizna jest przepyszna!

  17. krzysztof October 23, 2008 at 11:35 am #

    Witaj!

    Wrzuć kolorowe zdjęcie na wit. forum ( polskie )do tematu “POLKA W USA-zakochana w RAW ” – bo dawno nic nie było o Ciebie.

    POZDRAWIAM Z ZIELONEJ GÓRY!

  18. Klinku May 13, 2009 at 4:26 pm #

    Siema,

    Ja podobnie jak ty, sporo czytam na temat diety na surowo. Ba! właśnie w ten sposób trafiłem na ten kącik.

    Moim zdaniem jest to super dieta, właśnie jestem w trakcie testowania jej na sobie. Serdecznie zapraszam do pełnego raportu :

    http://www.sfd.pl/notify.asp?topic_id=498102&usrid=145804&post=3&page=1&pow=tak

    Jeżeli internetowe doniesienia potwierdzą się chociaż w 60% (np na temat cukrzycy, chorób) to z kolegą otwieramy stronę internetową promującą ten alternatywny styl jedzenia.

    Nasza strona będzie polskim kompendium wiedzy o diecie na surowo oraz tematach pokrewnych jak np toksyny. Jako kompendium będzie zbiorem wielu polskich ale także zagranicznych publikacji.
    I tutaj moja gorąca prośba – czy zgodziła byś się wykorzystanie niektórych materiałów zawartych na twojej stronie?

    Gorąco pozdrawiam,
    Sebastian Klink
    Polska, Łódź

  19. senioritta July 27, 2009 at 4:34 pm #

    cos chyba rawfoodowa dieta nie wypaliła. jeden odcinek i dalej nic? bo to własnie taka dieta, na jeden dzień, a pozniej zdziweni ze nikt was nie traktuje poważnie.

  20. Karo July 31, 2009 at 8:50 pm #

    hey hey
    przez przypadek trafiam na stronke, blagam doslownie o kontakt ze mna osoby ktore sa raw. chce wejsc w ten styl zycia ale nie wiem jak to skutecznie zrobic 😉 animasatsuki1988@gmail.com

  21. Marzenka October 27, 2009 at 11:47 am #

    brakuje nam więcej filmow po polsku…nawet tłumaczonych z angielskiego…
    dawaj nam pomysly, jak urozmaicac sobie zycie na tej diecie, co dla wielu Polakow jest czyms egzotycznym…

  22. Arek November 8, 2009 at 6:33 pm #

    WITAM JEST TO CIEKAWE BARDZO CO PANI MÓWI ALE CZY SŁYSZAŁA PANI O “MONAVIE”? polecam takze strone
    http://www.zdrowydarnatury.com
    http://www.poznajrozwiazanie.com
    co by pani powiedziała o połączeniu obu metod i być może troche zmienić życie

  23. chill November 28, 2009 at 10:46 am #

    Witam:) właśnie obejrzałam program o raw food i stwierdziłam że poszperam w necie na ten temat niestety w PL mało stronek a chciałabym dowiedzieć się duużo więcej o tym…na pierwszy rzut pytanko z mojej strony – gdzie nabyc mozna dehydrator do przygotowywania jedzonka:)?
    Pozdrawiam i będę wdzięczna za maila – chili_88@o2.pl

  24. wuwu March 21, 2010 at 1:13 pm #

    Witaj,
    jak to dobrze, że można poczytać o raw food po polsku 🙂 zawsze to jakoś tak przyjemniej. Sama dopiero zaczynam wprowadzać surowiznę, ale czuję, że to jest to. Tak samo miałam z ashtanga yogą.
    Będę zaglądać, bije od Ciebie dobra energia 🙂

    Pozdrawiam ciepło

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: